Livrare gratuită la comenzi de minim 300 lei

pământiu

lucrușoare din lut

0
Your Cart

Politica de livrare și retur

Livrare

Clienții pot plasa o comandă de produse fabricate de noi prin navigarea la pagina de magazin al site-ului pamantiu.ro, adăugând în coșul de cumpărături produsele dorite, specificând pe pagina de finalizare a comenzii datele de contact și facturare (nume, prenume, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail), modalitatea de livrare, și, după caz, adresa unde să fie expediat coletul. Înainte de a plasa comanda, clientul este informat cu privire la costul total al comenzii, pe care il achită folosind una din metodele de plată.

Clientul acceptă faptul că produsele de pe site-ul pamantiu.ro sunt lucrate manual, și că variațile mici de culoare, formă, textură, etc. tipice acestor produse nu reprezintă defecte, iar că fotografiile de prezentare pot apărea diferit în funcție de condițiile de vizualizare, iluminare, etc, care pot induce aparența diferită a culorilor.

Termenul de procesare a comenzii, până când putem preda sau expedia coletul, este de cel mult 4 zile lucrătoare pentru produsele pe stoc, iar în cazul produselor la comandă sau personalizate, stabilit de comun acord cu clientul. În cazul în care termenul de expediere pentru o comandă nu poate fi onorat din diverse motive, anunțăm clientul prin unul din mijloacele de contact furnizate pentru facturare (telefon, e-mail), dând posibilitatea anulării comenzii.

Livrarea comenzilor se poate efectua într-unul din următoarele moduri:

  • gratuit, prin ridicare personală la adresa Sat Lunca Cetățuii, str. DJ 248 nr. 15, județul Iași, în zilele lucrătoare, stabilit de comun acord cu clientul.
  • contra-cost, prin serviciile Cargus (Cargus SRL), integrat prin platforma Colete Online (administrată de Colete Online SRL), pe teritoriul României. Prețul livrării depinde de localitatea destinatarului, și de dimensiunile și greutatea coletului. Din momentul în care expediem coletul, livrarea se face în cel mult 3 zile lucrătoare.

Clientul suportă cheltuielile transportului.

Comenzile pot fi achitate prin unul din următoarele moduri:

  • prin transfer bancar, prin emiterea unei facturi proforme, urmând ca clientul să transmită dovada plății;
  • prin plată online cu cardul, procesată de NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., cu sediul la Bd. Dimitrie Pompeiu nr 9-9A, Iride Business Park, Cladirea nr. 24, camera 4A, et. 4, sector 2, 020335 BUCUREȘTI, prin intermediul platformei MobilPay.

Comanda nu poate fi expediată înainte de confirmarea plății.

Retur

Conform OUG nr. 34/2014, clienții persoane fizice au dreptul de a returna produsele, exceptând cele personalizate, în termen de 14 zile de la livrare, indiferent de motiv. În cazul produselor care provin din comenzi personalizate, sau în cazul clienților persoane juridice, returul se acceptă doar în cazul neconformității dintre descrierea furnizată pe site sau prin alte mijloace și produsul primit, în același termen.

Clientul trebuie să-și exprime intenția de retur înainte de expirarea termenului de 14 zile de la primirea comenzii, prin e-mail la adresa pamantiu@gmail.com, specificând motivul returului, numărul comenzii, și produsul sau produsele pe care dorește să le returneze.

Noi vom confirma fără întârzieri nejustificate primirea intenției de retur, după care clientul va expedia în termen de 14 zile produsul sau produsele cu același serviciu de transport cu care a primit livrarea (aceeași firmă de curierat, sau predarea personală la aceeași locație), suportând cheltuielile de transport. Nu acceptăm retur prin Poșta Română.

Produsele returnate trebuie să fie în starea inițială și în ambalajul original, fără urme de uzură, însoțit cu documente care atestă achiziția acestuia de pe site-ul nostru, și ambalat corespunzător. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul pentru oricare din motivele următoare:

  • Produsul provine dintr-o comandă personalizată, sau clientul este o persoană juridică (cu excepția cazurilor de neconformitate menționate mai sus)
  • Intenția de retur nu a fost exprimată anterior prin e-mail, a fost făcută după expirarea termenului de 14 zile de la livrarea produsului, sau nu s-au specificat informațiile necesare.
  • Coletul nu a fost expediat prin firma de transport prin care a fost livrat de către noi, sau clientul nu a suportat costul transportului.
  • Produsul prezintă urme de uzură care nu erau prezente în momentul expediției de către noi, fie din cauza clientului, fie din cauza ambalării necorespunzătoare la retur.

După ce primim produsul returnat, și dacă validăm îndeplinirea acestor condiții, rambursăm integral valoarea produsului sau produselor returnate în cel mult 14 zile, folosind aceeași metodă cu cea prin care s-a efectuat plata comenzii. În cazul transferului bancar, clientul trebuie să furnizeze prin e-mail codul IBAN și titularul contului în care se dorește rambursarea. Costul livrării comenzii se rambursează doar în cazul returului integral al comenzii respective. În cazul în care unul din produsele returnate a fost achiziționat la un preț redus, valoarea returnată pentru produsul respectiv va fi egală cu prețul achitat de către client pentru acel produs.